Ne dorim să oferim clienților noștri o experiență de cumpărături plăcută și fără griji. Dacă nu sunteți pe deplin mulțumit de produsele comandate, aveți posibilitatea de a le returna, fără penalități și fără a oferi un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.
La Returnarea produselor se va restitui doar Valoarea pe produsul returnat - Taxele achitate catre curier pentru primirea coletului sau trimiterea coletului retur - NU VOR FI RESTITUITE
- Coletele Returnate / Schimbate se vor ambala corespunzator
- Nu se accepta colete trimise in SACI DE GUNOI
***Pentru comenzile cu Plata Card suma va fi returnata in decurs de 3-14 zile de la acceptarea returului, pe același card.
Pentru ca returul să fie acceptat și rambursarea sumei să fie procesată, este necesar ca următoarele condiții să fie îndeplinite:
Produsele nu trebuie să fi fost utilizate, spălate sau deteriorate.
Ambalajul original trebuie să fie intact, iar produsul trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost primit.
Produsele care fac parte dintr-un set trebuie returnate împreună.
Pentru a iniția procesul de retur, vă rugăm să ne contactați în prealabil prin e-mail la lorisparfumpiatraneamt@gmail.com sau telefonic la 0740 311 137.
Produsul trebuie să ajungă la sediul nostru în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii.
Dacă ați beneficiat de transport gratuit, costul inițial al transportului (dedus ca reducere) va fi scăzut din suma returnată.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul anumitor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate.
Retururile trebuie expediate într-un singur colet (nu acceptăm colete multiple pentru aceeași comandă).
Livrarea returului se poate face prin orice metodă de transport dorită (curier rapid, livrare personală etc.), însă costurile de transport vor fi suportate de client.
ParfumByLoris nu este responsabilă pentru costurile de transport ale coletelor returnate.
Dacă una dintre condițiile de mai sus nu este îndeplinită, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul, iar în cazul livrărilor prin curier, coletul va fi returnat expeditorului, cu taxele de transport suportate de acesta.
După recepționarea și verificarea coletului, veți primi un e-mail de confirmare a rambursului.
În cazul în care ați primit un produs diferit față de cel comandat sau produsul nu corespunde descrierii de pe site (descriere, imagine, preț), ParfumByLoris va suporta costurile de retur.
Dacă returul este realizat dintr-un alt motiv decât cele menționate mai sus, costul transportului va fi suportat de client.
Dacă doriți să schimbați un produs achiziționat, acest lucru este posibil în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Produsul trebuie să fie în stare impecabilă, fără urme de utilizare sau deteriorare.
În cazul parfumurilor, ambalajul sigilat (celofanul) nu trebuie să fie rupt.
Produsele pot fi schimbate o singură dată.